torsdag 27 mars 2008

Nu var det klippt

Jobb var det i dag. Hade ont nät jag vaknade, men jag gick till jobbet ändå.... Försökte att inte tänka på att det gjorde ont och det gick bra :) Jobbade mellan 7- 9:30 så det var rätt så lindrigt.

Efter jobbet städade jag och plockade lite här hemma. Passade på att vädra lite med. Sen kom Jenny förbi en sväng. Klippte hennes toppar. Hon verkade nöjd och glad :) När det var klart passade vi på att prata lite skit.

Efter det åkte jag och Robert till Bosse. Vi skulle skjutsa honom till Polisstationen för att han skulle fixa pass och grejer. Efter det åkte vi till affären och stor handlade. Skönt att ha det gjort. När vi kom hem lagade jag lite middag. Kycklinggryta med timjan och ris blev det idag :P Sen kom Pannkakan förbi en sväng med. Klippte honom med :)

Efter det gick jag över till Eva en sväng :) Där var de livat :P

Nu sitter jag och funderar på att göra en kvällsmacka :)

Förresten så började jag med mina nya vitaminer... De luktar verkligen inte gott, så det är tur att man sväljer dem. Hade nog inte gått annars :/

I morgon är det jobb...

Puss och hej!

Inga kommentarer: