fredag 28 mars 2008

Fredagsbestyr

Jobb idag. Segt att gå upp, men tanken på att jag skulle till min lilla tant och duscha henne, gjorde att jag ville gå ändå. Jobbade bara till kl 9 idag. Skönt som tusan.

När jag kom hem tig jag det lugnt och väntade på postgubben... Han tog väldig tid på sig idag... Konstigt att de byter tider varje dag :/ Men jag fick mina paket :)
Efter det skjutsade jag Robert till It-enheten och körde vidare till Nautilus. Körde styrka + kondition. Trött och sliten när jag satt i bastun. Men skönt var det :) Passade på att gå förbi mamma på Erikshjälpen och kollade läget. Hon jobbar ju där 2 dagar i veckan. Hon passade på att fixa lite nya fina kläder åt mig :P Bra skit! Hehe

När jag kom hem så var Erik här. Plockade lite med disk och tvätt. Sen bestämde jag mig för att göra våfflorna. Bosse var ju lite sen... Blev lite hungrig så jag åt en macka :P Nu är vi mätta och belåtna. Och ska visst ut och åka en sväng. Sen blir det film :)

Mysigt värre :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: