tisdag 15 januari 2008

Den 15 Januari

Idag har jag jobbat. Varit hos Anders, Jenny och Oscar :) Var jättetrevligt! Först när jag kom så var inte Oscar hemma. Han var på dagis. De ringde senare och sa att de kunde komma och hämta honom. Jenny gick och hämtade honom, så jag och Anders spelade lite Wii :P Jag spelade lite tennis och bowling.

När de kom tillbaka hem skulle han äta mellis. Så söt alltså :P
Efter det gav vi oss ut och gick en sväng :) Jätteskönt.

Sen åkte jag till Whilly´s och handlade och till högö och hämtade paket. Jag körde tom in bilen i garaget idag, själv för första gången. Känner mig duktig :)

När jag kom in. Packade jag upp varorna och började laga mat. Det blev kålpudding, potatis och sås :P
Öppnade paketet som jag fått från tradera. Det var min fina nya rosa datorväska från Puma :D Den var perfekt!

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt :) Är ledig i morgon och då ska jag och Robert åka till Kalmar :) Längtar!

Puss och hej!

1 kommentar:

Barry sa...

Du ägde på Wiisports.. =)