fredag 18 januari 2008

Äntligen

Nu verkar det som att turen har vänt hitåt igen :) Saker och ting börjar ljusna...

I går: Jobbade jag i matsalen först. Sen hem och fixa lite och vi åkte ner på stan en sväng och skulle kolla klocka. Hittade en på Anderssons guld :) Jättefin! Det var märket Pulsar, som tydligen ska vara bra. Jag är hur som helst supernöjd :P

Efter det åkte vi hem och städade lite. Sen kom Magdalena :) Hon kom direkt från Stockholm med sin mamma. Hon skulle stanna över dagen. Så vi satt mest och göste lite med våra datorer i soffan. Sen blev vi hungriga. Så vi åkte först förbi Adam och hämtade filmen transformers, sen till kvantum och köpte lite gotte till fimen. Efter det åkte vi till kina restaurangen och köpte lite mat med oss hem.

Efter maten kollade vi på den underbara filmen. När filmen var slut skjutsade vi hem Magdalena till Mönsterås. Det var väldigt dimmigt på vägen :/ Men det gick bra :)

I dag: Har jag jobbat, varit på möte med chefen. Hon verkar äntligen förstå mig.... Tänk att det skulle ta sån tid. From den 28 Jan kommer jag numera vara tillbaka på mitt jobb :) Denna gång ska jag få anpassade arbetsuppgifter. Och jag ska inte jobba helg på gruppen utan ska ev vara i matsalen två timmar lör och sön. Kommer nog gå bra tror jag :) Kommer börja jobba 50 % först, så att det inte blir för mycket på en gång....

Efter mötet åkte jag hem och bytte om. Tog bilen ner till stan och träffade Jossan på solpoolen. Vi bytte om och solade lite. skapligt varmt det vart... Efter det duschade vi och gjorde oss i ordning. Vi passade på att ta en fika på nilssons med :) Mysigt...

Sen gick jag bort till bryggaren och tog med mig Robert hem. Åt lite nudlar och åkte tillbaka till bryggaren och sitter nu på lan :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: