torsdag 3 januari 2008

Förkylningens tider

I går kväll när jag gick och lade mig hade jag ont i halsen och började bli täppt i näsan. Kollade febern.. Den var på 37,5 :/
Så idag när jag gick upp mådde jag lite dassigt :S Blev att stanna hemma. Jag som skulle gått på möte med chefen idag... Men det får bli någon annan dag det.

Sköterskan från sjukhuset ringde idag. Mina prover var lika bra som innan, men hon ville avvakta med cellgiften. Så jag skulle inte ta någon denna veckan. Och hade inte blåsorna gått ner till nästa vecka skulle jag ringa. Vi får hoppas att de gör det. Snälla håll tummarna! För jag vill verkligen inte byta medicin nu...

Så jag har mest spenderat tiden på soffan och kollat på tv...Men framåt eftermiddagen fick vi ett ryck och åkte till Karp. De sa att det var ok, trots att jag har feber och det. Så det var skönt att komma ut lite.

Vi var förresten och hämtade ut min kamera idag :D Den var jättefin! Jag är supernöjd :) Tack älskling <3

Blir nog att stanna hemma i morgon med, vill ju inte smitta ner de gamla :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: