torsdag 31 januari 2008

Rädsla

Blir så ledsen och trött på detta nu... Orkar inte mer... Fick ju inflammation i tandköttet för några veckor sedan... Och det blev ju bättre.. Men nu i helgen fick jag blåsor i munnen. Och nu i går tandköttsinflammation runt en visdomstand... Det bultar och gör ont... Och jag har fått en knöl under nedre käkbenet :S Är så orolig! Ni som känner mig vet att tänder och sånt är min största fobi :S

Det står på medicinen att jag kan få inflammation i munhålan, men sist sa sköterskan att hon aldrig varit med om det... Och att jag skulle fortsätta med medicinen... :/ Och nu har jag hittat fakta om att celldämpande mediciner gör att man blir extra infektionskänslig och att det är därför... Men jag vill inte ha medicinen mer!

Har aldrig haft problem med mina tänder eller tandkött innan! Jag klarar inte av att få biverkningar som gör att mina tänder och mun blir sämre! Då har jag hellre ont i min jävla kropp! Tycker det här känns så illa, jag liksom känner hur den inre paniken växer inombords :(

Tog prover i tisdags så jag hoppas sköterskan ringer under dagen... För som sagt jag orkar inte mer... :/ *gråter*

Puss och hej!

Inga kommentarer: