onsdag 2 januari 2008

Trött och seg

Sov inte bra alls i natt :S Gick och lade mig tidigare än vanligt, men lyckades på nått vänster somna till. Sen vaknade jag kl 2:30 och sen kl 6:30. Och sen vaknade och sov jag enda till klockan ringde kl 10... Suck.. Gick upp och käkade frukost. Gjorde mig i ordning och åkte bort till jobbet.

Väl där, så gick det bra idag :) Ingen som satte i halsen och jag sprang inte som en yr höna längre... Har fått lite mer koll på vad de dricker och så nu :P

Åkte hem och bytte om fort och åkte in till stan. Robert släppte av mig vid sjukhuset så jag skulle hinna ta prover innan medicinmottagningen stängde provtagningen. Kom dit kl 13:50. Blev ombedd att sitta ner ett tag. Klockan gick och gick. Kl 14:30 ringde jag på klockan och frågade om de inte hade glömt bort mig.. Och de hade de visst :/ Bra skit!
Men jag fick följa med en sjuksköterska för att ta prover. Första sticket blev inte så bra, för hon fick inget blod :S Andra sticket vart inte heller som hon hade väntat sig, men efter att hon grävt lite ett tag så kom det äntligen blod... Ont gjorde det :( Fick värsta plåstret och bandaget. Såg ut som om jag opererat armen eller nått :P Jag frågade lite om blåsorna som jag har fått i tandköttet, men Reumatsköterksan hade inte tid och kolla när jag var där, men hon skulle ringa i morgon när proverna kommit. Hoppas verkligen inte att jag inte tål denna medicin med... Då får jag krupp :/ Orkar inte prova mer mediciner..

Sen gick vi lite på stan. Köpte nytt diskställ. Äntligen! Hehe... Det gamla har vi haft sen jag flyttade hemifrån. Köpte mig en almanacka med :P
När vi kom hem lagade jag middag. Idag blev det veg Shnitzel, potatis och sås. Självklart var jag tvungen att koka lite gröna bönor :P

Nehe, nu ska jag sätta mig och skriva i viktiga saker i min nya kalender :)
I morgon är det möte med chefen igen :/ Håll tummarna att det går bra. Måste ringa min läkare med :S

Puss och hej!

Inga kommentarer: