onsdag 16 januari 2008

Kalmar + Det 100:e inlägget :D

Gick upp tidigt idag för att följa med mannen till Kalmar. Han skulle visst redovisa något. Jag kände mig rätt pigg endå :)

Vägen dit är ju inte så uppiggande precis. Raksträcka på rakstrecka... Suck... Regnigt var det med och disigt. Många läskiga lastbilar och timmerbilar.

Vi kom dit och väl inne på skolan köpte Robert oss två feta baguetter och loka. Mumsig värre :P
Sen sprang han iväg till lektionen. Jag satt och spelade frozen-bubble. Jag passade även på att äta upp min baguette. Hihi.
När han kom tillbaka åt han upp sin och vi gick till bilen. Körde in till stan och parkerade bilen.

Vi gick till baronen. Hittade två fina tröjor på rean på JC. Hittade dock ingen klocka :S Så det får vänta ett tag till. Får hålla koll :)
Efter det gick vi tillbaka till bilen. Måste varit min snabbaste shopping jag någonsin gjort :P

Robert körde en bit genom kalmar, sen bytte vi, för han skulle plugga lite. Läskigt värre att köra 110 väg :/ Men det gick bra. Läskiga timmerbilar och lastbilar. Man lyckas visst inte bli av med dom :/

När vi kom tillbaka till v-vik åkte vi till netto. Robert var ju tvungen att ha lite godis :) Sen vidare till ICA och köpa middag.
Väl hemma igen åt vi och sedan städade jag upp lite här hemma :)
Pelle kom förbi. Han och Robert skulle visst gösa lite :P Så jag gick hem till Eva och Morbror och var social.

Nehe, man kanske ska gå och lägga sig lite tidigare idag... Har börjat få lite ont i ryggen igen...Hoppas det går över. Är lite orolig över tandköttet med. I morgon ska jag ta cellgift igen. 7 st tabletter :S Uscha!

Vill bara nämna att detta inlägget är det 100:e :D Yaay :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: