onsdag 30 januari 2008

Onsdag

Idag har jag jobbat. Och det gick bra... Träffade Bäckis idag :)

När jag kom hem så åt jag lunch och åkte till nautlius. När jag tränat klart där, så åkte jag ner till stan. Skulle sola med Jossan på solpoolen. Där blev man röd och fin :P Efteråt gick vi lite på stan. Jossan skulle hitta en outfit till lördag :P

När jag kom hem lagade jag mat. Kyckling med timjan och ris :) Mumsigt :P Bosse var här och åt med....
Efter maten diskade vi och plockade... Mitt i allt ringde Roberts söta farfar. Han ville bara höra hur det var med mig. Han är allt för söt :)

Efter det klippte jag till Bosse lite, så nu har han nog gått ner i vikt eftersom han tappat lite hår nu :) Hehe.
Robert åkte till Pelle för att gösa...och jag och Bosse gick till ica, där vi köpte godis och varsin glass :P
På vägen hem hoppade vi på snöhögarna som finns kvar :)

Nu sitter vi och väntar på att filmen på tv3 ska börja snart :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: