måndag 21 januari 2008

Kall och hal isgata

I dag har jag först varit på jobbet och lagt in lite varor på IT-handeln. Sen åkte jag hem och åt lite lunch :P
Efter lunchen gav jag mig ut och gick en sväng. Blåste kallt mot kinderna, men skönt var det endå :)

Efter promenaden blev det en dusch. Sen gjorde jag mig i ordning för jobbet igen. Skulle sitta på avlösarservice i 2 tim...
Gick bra där, men medans jag var där så hade det frusit till is på bilrutorna och det var halt på backen... Så det var bara att skrapa rutorna på bilen :S MIndre kul...

Åkte bort till Whilly´s och handlade lite med. Det var halt som tusan på vissa sträckor :( Körde in bilen i garaget och gick hem...

Sen lagade vi lite mat :) Jag åt kyckling fajita och Robert åt köttbullepytt i tortillabröd. Men han påstod att det var gott :) Knas.
Efter maten tog jag mig lite efterätt. En apelsin :) Den var precis lagom i söthet och surhet.

Snart ska jag kolla på cityakuten :)

I morgon ska jag fika hemma hos Jennica :) Ska bli trevligt :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: