tisdag 22 januari 2008

En trevlig tisdag

Skulle egentligen sovit till kl 10 idag, men jag vaknade av mig själv kl 9:30. Helt ok endå :P Åt frukost och gjorde mig i ordning.
Plötsligt plingade det på dörren... Det var brevbäraren som kom med paket :P Det var min fina fornarina väska och ett par vita leggings som jag köpt :) Väskan var skitsnygg! :D

Efter det gav jag mig ut och gick en sväng. Och det blåste lika kallt idag med...

Kl 14 gick jag hem till Jennica. De hade det jättefint. Och två söta kissar :P Passade på att fota dem. Det var jättetrevligt att prata lite skit och äta goda kakor :)

Efter att jag kommit hem, ringde jag mamma och gick över till dem. Där satt de och åt mat. Efter det klippte jag mammas sambo.

Gick hem och lagade maten. Det blev korvstroganoff och ris :P

Lite senare på kvällen hjälpte Robert mig att färga utväxten i håret. Det blev lika fint som vanligt :)
Kl 21 var vi och såg på bio. Mysigt som tusan var det :) Måste vi göra om :P

Nått som är mindre bra är att jag har blivit konstigt stel i ena höften, Det märks bara när jag har suttit en längre stund...Har fortfarande lite ont i bröstryggen...

I morgon tänkte jag ge nautilus en chans. Får se hur jag mår efteråt... Idag är jag trött som en giraff... :/ Är väl mina promenader och sjukdomen som gör det.

Får hoppas på en bättre dag i morgon :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: