tisdag 29 januari 2008

Prover är inte mitt liv

Idag jobbade jag min första dag på mitt "vanliga" jobb. Var inte riktigt vad jag hoppats på med det duger... Först när jag kom dit, höll alla på att gå ut på jobb. Jag frågade vart min jobbnyckel var och ingen visste vart den var :/ Ingen frågade hur jag mådde...
Kändes som en besvikelse...Men men. Har ju de gamla som tur är... Utan dem skulle jobbet vara tråkigt... Tog hand om min tant idag. Hon var glad att jag är tillbaka :)

Efter det åt jag min frukost på jobbet, skulle precis åka hem när jag mötte Maj från en av de andra grupperna. Hon frågade hur jag mådde och vad jag hade för sjukdom... Hon sa att det var synd för att jag var ju så jäkla duktig. Sånt muntrar ju upp :)

När jag kom hem fick jag paket från tradera :) Kuligt.! Eva kom bort på en fika. Vi snackade skit i nästan 3 timmar :P
Efter att hon gått gjorde vi oss i ordning och åkte till sjukhuset. Skulle ta prover idag för medicinen. Första provet misslyckades, andra och tredje med :/ Höll på att ge upp...Sköterskan fick kalla in en annan. Hon tog en tjockare nål med..Och det fjärde lyckades äntligen! Jag hade fått krupp om det inte heller hade lyckats... Tur att man inte tar prover så ofta, men jag tycker nog att varannan vecka är ofta... :S


Vi gick förbi Bosse på vägen till bilen, Robert skulle hämta någon pryl... När vi kom hem, paketerade jag tradera paket och då råkade jag på nått konstigt sätt klämma mig på saxen. Så nu ha rjag två fina blodblåsor på tummen :( När jag var klar åkte jag upp till Kvantum och postade dem.

Efter det lagade jag mat. Fisk, potatis och citron med dill sås. :P Pannkakan kom hit och jag klippte honom. Vi tog en tur till kvantum och fikade och snackade skit. Man kan ju säga att jag varit rätt social idag :P

Det var min fartfyllda dag...

I morgon är det jobb igen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: