måndag 7 januari 2008

Smärta och agressivitet

I gårkväll när jag skulle borsta tänderna kollade jag i spegeln igen. Då hade jag verkligen lyckats att få tandköttsinflammation nära kindtänderna på nedre käken :/ Det var alldeles rött och gjorde fruktansvärt ont. När jag hade borstat där gjorde det ont. Typ som värk :S Sedan så har inte utslagen gått ner i tandköttet heller och det har tillkommit lite mer där tungan sitter på nederkäken. Vi kollade lite på nätet vad det kunde vara och det kan tydligen vara svampinfektion i munnen. Hade aldrig hört talas om tidigare... Skumt. Man kunde tydligen få det av både cellgift och kortisonbehandlingar. Har ju ätit kortison och äter cellgift nu. :S Vilket skit! Vill inte ha det så här längre... Bara hålla på och oroa sig för medicinerna hela tiden. Har ringt sköterskan nu iallafall och pratat in på hennes telefonsvarare, så får vi se vad hon säger...Hoppas att hon hör av sig idag. Vill inte gå runt med skiten och smärtan längre än nödvändigt.

Jag tycker bara medicinerna som jag provat hitills har gett mig en massa problem med övrigt i kroppen :( Tänker proppsa på att jag inte vill ha någon jäkla medicin mer nu! Får klara mig utan. Borde gå om man bara håller igång och tränar. Får ta vanliga värktabletter när jag har skov helt enkelt. Vill inte ha mer skit nu!

Blir bara så ledsen. Tänder och mun är det känsligaste för mig då jag har fobi mot tänder och tandläkare. Har aldrig haft problem med tandköttsinflammation tidigare i mitt liv :/ Tycker det är väldigt konstigt :( Jag hoppas verkligen att det läker ut annars vet jag inte vad jag gör :( *gråter*

Tvingas gå till jobbet med idag, trotts att jag inte har någon arbetstid. Skulle ju gått på möte med chefen i torsdags, men blev ju sjuk då. Ringde upp henne och pratade in på telefonsvararen. Men hon hörde inte av sig allas under vare sig torsdagen eller fredagen. Jävla stolpskott! Hatar henne! Hatar jobbet! Hatar allt med min jävla sjukdom nu! Den bara förstör :S Det är faktiskt inte så lätt att alltid vara positiv. Så idag är en sån dag då allt bara kan gå och dö!

Varför ska detta hända just mig???? Räcker det inte med min kroniska ledsjukdom??? Jäkla skit! Nytt år, trodde verkligen att det skulle bli bättre... MEN ICKE!!!!!!

Nu har de ringt från sjukhuset. De trodde inte att det kunde bero på medicinen. För det skulle blivit bättre nu när jag inte tagit den på snart en vecka :/ Så jag skulle skippa medicinen på torsdag med, så skulle jag höra av mig nästa vecka... Vad sjutton kan det vara då??? Börjar verkligen bli rädd nu... :S

Har ringt tandläkaren nu med. Fick en akuttid i morgon kl 15:50 :S Usch! Vill inte gå dit... har aldrig haft problem med mitt tandkött förut, så varför nu???? Tänk om det är något farligt? Åhh... :S

Pratade med chefen med. Hon bar sig lika illa åt som förra gången och sa bara att jag ska studera... bla bla... Jag föreslog en massa som jag kunde göra, men icke! Så nu går jag 25 % ett tag till... :S

Usch, det gör verkligen ont i munnen nu :S Allt jag äter/dricker eller bara andas känns :S Vad det nu ska vara för skit!

Så snälla ni som läser...håll tummarna i morgon för att det inte är något allvarligt...

*gråter*

Puss och hej!

1 kommentar:

Barry sa...

Tänker på dig...
det vet du....

Kram...