fredag 25 januari 2008

Äntligen fredag!

Idag har vi varit hos farfar på te-frukost :) Hur mysigt som helst. Och gott bröd hade han bakat... Efter frukosten satte vi oss en stund i vardagsrummet och pratade lite skit.

På vägen hem åkte vi förbi Erik och hämtade upp honom. När vi kom hem packade jag min väska. Erik och jag åkte bort till nautilus och tränade lite... När jag kom hem slängde jag mig i duschen och gjorde mig i ordning.

Jenny J kom förbi och hämtade upp mig på vägen :) Vi åkte till Netto och kvantum. Vi handlade mat och lite gotte :P
När vi kom hem till Jenny så lagade vi mat. Det blev tacos :P Efter det kollade vi på en komedi. Åt godis och chips :)
Vi tog en liten paus mellan filmerna och sen drog vi på nästa film...

Jag kom hem runt kl 00:30 :) En mycket trevlig kväll! Tack Jenny <3

Puss och hej!

Inga kommentarer: