torsdag 24 januari 2008

Me love Trance Voices

Idag har jag först jobbat min sista dag i matsalen. Avslutade passet med att äta dagens mat till lunch och det var väldigt gott :P

Gick och handlade på Ica och åkte hem. När jag kom hem så passade jag på att städa upp lite. Fick hjälp av mannen min :)

Sen åkte jag iväg en sväng akut till Evas jobb. Hon hade fått stanna längre på jobbet och var så hungrig, så jag erbjöd mig att komma och lämna lite mat och hålla henne sällis. Så vi fikade lite och pratade skit där istället. Vi ska även skjutsa henne till bilen i morgon då den är på lagning idag.

När jag kom hem hade Erik kommit. Jag skulle klippa honom. Men jag åt först och sedan pratade vi lite skit :P Sen klippte jag honom, och lyckades övertala honom att färga lite slingor med. Han blev jätte snygg i håret :) Han verkade nöjd iallafall...

Sen har jag mest suttit och tagit det lugnt och tankat hem lite ny musik. Älskar verkligen Trance voices. Nästan alla låtar är bra. Och det är perfekt musik att träna till :)

Erik och jag bestämde att vi skulle träna ihop i morgon. Ska bli nice :)

I helgen ska det bli trevligt med :)

Hatar mina cellgifts piller, de satte sig på tvären i halsen förut :S Åh, om de bara kunde komma på ett sätt att slippa piller...
Har haft ont idag, men det har mest varit träningsväk sen igår :) Så jag är glad endå.

I morgon blir det mys på hög nivå, då vi ska åka till Roberts farfar, då han bjuder på te-frukost :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: