onsdag 23 januari 2008

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

I morse var jag på APT på jobbet. Såkallad ArbetsPlatsTräff med chefen i styre... Gick rätt bra. Hon förklarade för de andra att jag skulle komma tillbaka så småningom med anpassade arbetsuppgifter till en början och sedan fortsatt..

Efter det åkte jag hem och åt lunch. Det blev en smörgås och en banan :P Efter jag slängt i mig den så packade jag väskan för att sedan åka och träna på nautilus.

Väl där inne i gymmet kändes det jättebra. Har saknat stället... Men jag tror själv att det krävdes lite för att komma tillbaka. Har ju varit lite si och så med det.. Fick se på mitt träningspogram att jag inte varit där sen i okt. Helt sjukt :/ Men denna gången har jag tänkt att gå in för det. Som en personlig tränare skrivit på nätet och träning på nautilus och Bechterew att man ska träna även fast det gör lite ont.. Man sänker bara vikterna och gör rep endå.. Ska nog gå tror jag :) Har bestämt mig för att gör mitt bästa. Ska träna minst 2-3 gånger i veckan. Och göra mitt stretchpogram dagligen så behåller jag rörligheten så mycket som möjligt i livet och får kanske inte lika ont heller.... Och om jag ska vara ärlig så känns det skönt att inte träna för att gå ner i vikt längre... var lite påfrestande :) Men jag är glad att jag även lyckades med det, men nu är det mest för att behålla rörligheten i lederna och för att må bra :D

När jag kom hem passade vi på att laga lite mat. Fiskpinnar, potatis och spenat :P

På kvällen åkte vi till Karp. Köpte med oss semlor :) Måste ju äta en iallafall ;P Det smakade gott :)

Det var allt för mig denna dag. Förresten höll på att glömma överskriften.... Det har ju äntligen börjat snöa :D Hoppas det blir lite snö denna gång som håller i sig :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: