söndag 6 januari 2008

Frusen....

Brr, så rått och kallt det är ute idag. Tog mig en liten promenad förut till Högö och Ica. Det var blaskigt och slaskigt på gatorna och gå-banorna. Sen var det kallt och fuktigt i luften.. När jag kom hem gjorde jag raggisar. Vi vart så sugna på det :)

Satt och kollade på filmen från när vi var i Tunisien. Åhh, längtar redan tillbaka. Vill åka iväg i år igen. Skulle ju åkt förra sommaren som var. Men blev ju sjuk då :S Så jag får väl ta igen det i år ;)

Nu är det snart dags att ta tag i bakandet till min födelsedag :) Kommer ju typ ha något att göra varje dag nu mer :P

I morgon är det jobb igen :/ Om jag nu får tag på chefen med... Måste ju prata med henne... Hon kunde ju ha ringt innan helgen så jag vet hur jag ska jobba :S Men icke! Hon verkar vara väldigt osmart hon...

Idag har det nog varit lite depp med... Blir så ledsen på allt med medicinen och tandköttet. Vill bara bli bra nu.. Orkar inte må såhär och gå runt o vara rädd hela tiden :S

Puss och hej!

Inga kommentarer: