torsdag 10 januari 2008

Hej och hå med nya tag

Gick upp lite tidigare idag. Kl 9 och åt frukost. Åkte bort till jobbet. Skulle på ledsagning idag. Vi skulle till tandutsikten...
Resan dit gick bra, men väl där...Uscha! De hade ju massor med undersökningsrum. de var i små bås och man hörde när de borrade och sög :S Läskigt... Jag som gillar tandvård så mycket..INTE! Fick sitta där från kl 10:20 - 12:00.

Sen hem och Eva kom bort på fika. Vi hade det så trevligt så :) Är så trevligt att prata med henne. Hon förstår mig :P

Min läkare ringde kl 16. Vi pratade om medicinen och så. Hon tyckte vi skulle prova en gång till och får jag problem igen så tar vi bort medicinen. Och hon tyckte vi skulle ha mötet snart. Jag med :)

Efter det så åkte jag till högö och postade paket, och handlade lite prylar på Ica.

Sen skulle jag ge mig på kakorna som inte blev så bra igår. Då kom Korre hit och skulle köpa min historiebok från komvux. Fick 200 kr för den :) Nice... Mer pengar att spara och spendera på kläder :) Sen fortsatte jag med kakorna. Den här gången blev de toppen. Men guud så många det blev :P

Efter det fick jag reda på en lite tråkig sak... Sven på nautilus har avlidit av en bilolycka igår :( Sven, som har varit så bra och uppmuntrade under min viktnergång. Vem ska nu gå och skrocka på gymmet? Läskigt och tråkigt. Gör mig lite ledsen... ;(

Har bestämt mig för en grej. Jag ska gör allt jag kan nu för att få gå tillbaka till mitt jobb igen. Saknar det massor! Och jag ska verkligen göra skäl för mina nyårslöften. Det ska bara gå! Även hur ont det än gör,,, Hur jobbigt det än är...

Har förresten fått veta att min käre lillebror och hans flickvän kommer på kalaset på söndag :D Ska bli så trevligt :P

Nu ska jag bara ta det lugnt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: