lördag 12 januari 2008

Fart och fläkt

Gick upp kl 9:30. Åt frukost och gjorde mig i ordning. Gick hem till Eva och vi tog hennes räka. Vi åkte först ner till stan och köpte present till Jossan och en fin tunika till mig att ha i morgon :)

Sen vidare till Whilly´s och handla tårtprylar och lite. Vi passade på att åka till blomsterlandet med och köpa blommor till Roberts farfar som fyller år idag och en kvast till Jossans Eva :P

Fick skjuts hem av Eva, packade upp alla matkassar. Åt en flygande macka. Eva kom bort och vi gick till lokalen. Där möblerades det och klipptes dukar. Väl inne i dukandet och klippandet så upptäckte vi att papperet inte räckte :(

Gick tillbaka och plockade lite lingonris. Blir nog fint i morgon :)

Sen så gjorde jag mig i ordning för födelsedags fika hos farfar. Det var trevligt och mycket god tårta som alltid ;)

Sen vidare till kvantum för att köpa det jag missade i all stress + duk. Väl hemma stod MIcke och väntade :P Kuligt.
När vi kom direkt hem innanför dörren så började jag baka vegankakor :P De vart toppen!

Snart ska vi göra oss i ordning och åka till Jossans födelsedagsfest :P Nice...

När vi kommer hem sen blir det att baka sockerkaka och tårtbottnar :) Puhhh

Puss och hej!

Inga kommentarer: