fredag 4 januari 2008

Nästan bortjagad förkylning

Japp, mår mycket bättre idag :) Men jag stannade hemma ifall att. Vill ju inte smitta de gamla endå... Så idag har jag mest bara tagit det lugnt.

Vi tog en tur till tippen med en massa skräp. Fy vad det blåste där uppe :S Stackars sopgubbarna... Jag skulle då inte vilja jobba där... Efter den lilla åkturen tog vi oss till Whilly´s Vi var tvungna att handla lite matprylar och grejer till det jag ska baka. Fyller ju år snart :D Hehe... Måste ju bjuda på nått gott då. Köpte ma lite gotte med. Var så sugen :P

När vi kom hem så lagade jag mat. Dagens middag: Potatisskruvar i ugnen, kött och pepparsås :P Var ju självklart, som vanligt tvungen att koka mina gröna bönor :P Haha.,.. Skitgott var det iallafall :)

Nu sitter vi här och göser i soffan med våra datorer :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: