lördag 5 januari 2008

Shopaholic på hög nivå ;)

Idag vaknade jag av klockan. Skulle ju till stan med Eva. Vi kom till stan kl 11.

Vi gick runt och runt... Tillslut hittade jag en massa kläder på Vero Moda. 7 plagg för 323 kr :) Inte illa pinkat :P Sen köpte jag ett par öhängen för 20 kr på wedins. 2 st bh:ar på lindex och ett par trosor. Eva köpte bara två par trosor :) Hehe...
Vi passade även på att fika lite på kaffekannan :) Det var mums. Efter shoppingen åkte vi till Whilly´s och köpte prylar till tacos.
Hittade mig även en center med päronsmak? Lite skumt, men jag tänkte testa den iallafall.

Nu sitter jag här mätt och belåten i Evas och Morbrors soffa :) Vi ska kolla på en film om en stund. Och hemma sitter min älskling och är förkyld :/ Stackars... Hoppas det går över snart.

Har dock ett litet problem :S Mitt tandkött har inte blivit bättre :/ Är så rädd och orolig över om det går över eller om jag tvingas gå till tandläkaren :( Är antagligen medicinen som gör det. Ska höra med Sköterskan... I såfall tänker jag inte fortsätta äta den...Suck. Varför ska det alltid vara en massa problem? Räcker det inte med Bechterewen? :(

Puss och hej!

Inga kommentarer: