onsdag 9 januari 2008

Onsdag

Idag har jag haft lite att göra...Gick upp innan kl 10, åt frukost och duschade. Tog på mig och åkte bort till jobbet. Vart lite stress på vägen dit. Det var en kompis mamma som stod där idag. Så jag hade nån att prata lite med :P Det gick bra idag...

På vägen hem gick jag och handlade. När jag kom hem tog jag mig en sen lunch. Köpte ett väldigt gott bröd som jag hade till lunchen :P

Sen började jag baka och greja. Det blev jordnötskakor och nobless kakor idag :) Jenny kom förbi en stund med. Klippte topparna i hennes hår.. Skulle gjort en kaka till, men så blev det inte... Gjorde lite fel :P Sånt som händer..

Annars så har jag äntligen rensat ur mitt skrivbord och fixat, så nu ser det ok ut igen :) Ska bara få dit datorn med.

I morgon är det jobb igen. Eva kommer hit en stund med :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: