lördag 19 januari 2008

Stormvind

Vaknade idag och kollade ut genom fönstret. Det blåste verkligen storm :S Gjorde mig iordning och vi åkte ner till stan.

Först gick jag en sväng och kollade på rean. Hittade en sak faktiskt. Ett fint blått linne med paljetter som kommer matcha mina fina örhängen jag fick av Robert i present. Det var från märket Vila. Köpte den på Sandströms för 50 kr. Som hittat ju :)

Efter stan gick jag till bryggaren där det är lan. Tog mig lite lunch. :P

Sen har jag typ suttit där hela dagen. Fick lite nya spel till datorn av Bosse med. Super mario och Q3 :) Så här ska spelas i fortsättningen. Hade spelat frozen bubble till level 70 och bad Bosse och lite hjälp, för jag kom verkligen ingen vart.. Och han råkade trycka på fel knapp så spelet avslutades ;) Så det kan bli.. Jag som hade tänkt att slå rekordet...

Nu sitter jag här hemma och funderar på att göra mig iordning och hoppa i säng. Hoppas det finns nån liten söt katt som vill hålla mig lite sällis i sängen :P

Godnatt

Puss och hej!

Inga kommentarer: