fredag 11 januari 2008

Äntligen fredag!

Idag har det varit fart och fläkt. Först gick jag upp, åt frukost och plockade lite hemma. Tvättade lite med. Sen fick jag skjuts till simhallen, där jag solade lite :) Det var skönt! Bastade lite med... :P

Sen har vi varit och hämtat nyckeln till lokalen där födelsedagskalaset ska hållas. Vi var där och kollade lite med. Måste veta hur vi ska möblera...

Sen hämtade vi Bosse och åkte till posten. Han skulle hämta sitt paket. Sen handlade vi lite o dricka. Åkte hem till Bosse igen och lagade lite god middag. Och det var verkligen supergott :P

Blir nog snart lite efterrätt skulle jag tro :P Cheesecake :)
Köpte mig en center med päron smak med :P

Blir nog att ta det lite lugnt i kväll....

I morgon händer det mycket och mycket skall göras...

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Vill också ha Cheesecake !!