söndag 13 januari 2008

Min 25 årsdag

Vaknade på morgonen av födelsedagssång av min Robert. Han Kom med en bricka med frukost :P Varm choklad med vispgrädde och 2 st rostade smörgåsar med sylt och ost. Är det födelsedag så är det :P Fick ett paket med. Ett par jättefina örhängen från Pilgrim :D

När jag hade ätit gick jag bort till lokalen och styrde lite med det vi inte hann igår... Plockade lite mer lingonris till dekorationen på bordet. Sen tillbaka hem och duscha och fixa tårtorna :P
Sen tillbaka och kokade kaffet och fixade lite...

Efter ett tag kom Anders, Jenny och Oscar. De var först :) Sen kom allihop utom min bror och hans flickvän... Vi började fika och mingla. Min bror och hans filickvän kom efter ett tag :) Efter tårtan öppnade jag lite paket... Oscar hjälpte mig med skräpet. Sötis :)

Det jag fick: MASSOR! Med CENTER. Kommer nog klara mig i ett helt år nu :P, en rosa datorväska, kameraväska, en bok, 2 st vinare, ett armband från egypten, massor med fina blommor, pengar, trisslotter, ljuslykta, 2 st par pilgrimörhängen, 1 pilgrimring, serveringsfat, fönsterputs, halsband mm. Kan hända att jag glömt något.. :P

Fick lite hjälp att städa undan och diska. Så snälla så :)

När vi städade klart åkte vi och handlade lite mat från Corner. Orkade inte stå och laga mat :P Efter det har jag mest plockat och diskat här hemma...

I det stora hela är jag mycket nöjd med min födelsedag :D Tack alla för de fina presenterna och uppvaktningen :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Barry sa...

Du var vacker som alltid Hannah.
Hoppas du tar det lugnt med centern så du inte får ont i magen :)