lördag 26 januari 2008

En mycket trevlig Lördag

Fick visst lite sovmorgon idag ;) Vaknade kl 11:30... Men det kan ju vara skönt och sova lite längre ibland :P
Jag käkade lite frukost och fick för mig att ge mig ut och gå en sväng. Så jag gick en promenad i ca 40 min.

Efter det gick jag bort en sväng till Eva och morbror. Pratade lite skit och det bjöds på nybryggt kaffe :P Jag satt nog där från 14:30 till 16:30. Så blir det när man har mycket att prata och diskutera...

När jag kom hem åkte jag och Robert till kvantum och netto. Vi handlade lite matprylar och exotiska frukter. Vi skulle ha lite mys... När vi kom hem började vi laga mat. Tacos :P Bosse, Erik och Mimmi kom förbi. Så vi hade mycket trevligt. Efter maten satte vi oss i vardagsrummet. Där diskuterades det hett och vilt...

Gästerna gick nog runt kl 02:30 :P

Tack alla för en mycket trevlig kväll :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: