fredag 1 februari 2008

Oro

Håller på att dö av oro... Jag riktigt känner hur paniken växer inom mig... :S Vill bara att allt ska vara över..
Vill vakna och känna att allt bara var en mardröm... Men det lär inte hända :/

Sen jag började med den där äckelmedicinen så har det bara varit en massa problem. Först mådde jag illa och hade svårt att äta..
Sen fick jag tandköttsinflammation och nu igen + att jag fått en knöl under käkbenet under hakan :S Är så rädd och orolig för vad det kan vara...

Ringde vårdcentralen och de trodde det kunde vara en inflammation i spottköteln som finns där. Men att jag skulle ringa min tandläkare.. Så jag gjorde det... De visste inte vad det kunde vara... Men tyckte att jag skulle ta det där munvattnet igen över helgen och hade det inte gått över till på måndag skulle jag ringa och få en tid... Usch! Jag vill verkligen inte dit en gång till!
Och jag vill inte ha en massa problem med kroppen hela tiden! Kan jag inte bara få vara ifred! Jag får panik! :S Har aldrig haft problem innan med vare sig mun eller annat... varför just nu??? varför jag????

Har fått ryckningar i högra armhålan och skuldran som kommer och går hela tiden...vad ska det vara??? ÅH!!!! Blir galen snart :/

Sköterskan ringde ju igår och jag fattar inte hur hon kan säga att den biverkningen inte finns med munnen och det.. har läst på reumatikerforumet att det är många som har haft det... Jag vill inte äta nån äckelmedicin längre!

Jag orkar inte med att lida mer... Mår skit nu :S Innan kände jag mig ändå rätt positiv och så till sjukdomen... Men nu när jag ätit denna skit medicin får jag bara panik och ångest! Orkar inte mer nu!

Tänk om knölen är cancer? Vad gör jag då? 25 år och cancer? Tänk om jag måste opereras? Vill inte ! Panik!

Tror mest jag har ångest inför allt jävla skit som man inte kan förklara... Alla jävla problem med kroppen...
Jävla sjukdom! Jävla medicin! Orkar inte mer! Har smågråtit hela dagen :/

Panik!!!!! Klarar inte mer snart....

Puss och hej!

2 kommentarer:

Robert Ohlzon sa...

Usch, jag skulle så gärna ta all skit åt dig så du kan få leva som du förtjänar :(

Jullan sa...

Kram till dej sötnos!