söndag 10 februari 2008

Sunday again

Idag var det sovmorgon igen :) När jag väl gått upp så satt jag en stund och slöade framför datorn. Fick sedan för mig att ge mig ut och gå en sväng. Så jag tog på mig skorna och begav mig ut :P Tog även med mig ett paket som jag skulle lägga på lådan.
Skulle inte gått så långt men det blev så iallafall. När det blir på det sättet, att man lurar kroppen på att gå kort och egentligen går längre, är det bästa :)

Gick även bort en sväng till mamma och PM. Mamma hade bakat bullar, toscakaka och mormorskaka. Passade på att ta en smakbit av alla godsaker :P Och gott var det minsann!

När jag kom hem , värmde jag på lite av maten som blev kvar från igår, men gjorde ny sås som inte var lika onyttig :)
Sen kom Adam och Bosse hit. De skulle köpa Pirre :P Så jag passade på att handla lite matvaror när de ändå var ute och åkte..

Sen har jag påbörjat ett projekt.... Jag ska från och med denna dag sluta äta godis... Kommer bli jobbigt första tiden, men jag ska klara av det. Jag gör det inte för att gå ner i vikt eller så, är nöjd med mig själv nu :) Utan för mina tänders skull. Är verkligen inte nyttigt alls :S Har även bestämt mig för att dra ner på frukt ätandet...Är inte bra för emaljen... :S Får väl trycka i mig desto mer grönsaker istället :P

Hatar det med mina tänder som har hänt :S Blir bara mer och mer orolig för var dag som går... :( Jävla medicin!
Är så orolig över tandköttet vid min visdomstand... kan det inte bara fixa sig ? Åka upp där det ska vara... Köpte en annan tandkräm idag som ska vara bättre. Som ska hjälpa till med läkeprocessesen.. Får väl se hur det går... Funderar på att ringa till tandläkaren i morgon och rådfråga iallafall... I värsta fall får jag väl åka dit :S Usch! Kan det inte bara försvinna nu :( Har inte ont eller något, känner mig bara lite orolig...

I morgon ska min läkare ringa. Hoppas hon förstår mig...

Jobb i morgon med.

Puss och hej!

Inga kommentarer: