onsdag 13 februari 2008

Onsdag

Idag hade jag sovmorgon. Skulle inte vara på jobbet förrens kl 10. Det var APT idag, och som vanligt kom chefen 30 min senare än sagt... Mystiskt det där tycker jag :P

Efter jobbet kom jag hem och fick paketera lite traderapaket. Och sedan åka iväg till Högö och posta dem... När jag kom hem sen så bakade jag jordnötskakor till Sofia. Hon fyller 15 år idag. Men mamma ska åka till henne i morgon... Efter kakorna blev det att laga lite mat. Blev raggmunk med lingonsylt :P Inte helt fel...

Efter det gick jag hem till mamma och lämnade kakorna i små gulliga burkar som jag gjort till Sofia. Vart kvar en stund hos mamma. Hon bjöd på lite att dricka och några hemmagjorda muffins som var goda :P

Sen hem igen. Fick lite hjälp av mannen att baka en kaka till i morgon så vi ska ha lite mys :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer...

Tandköttet känns lite bättre idag... Jag hoppas verkligen att det fixar sig nu, annars blir jag galen!

Puss och hej!

Inga kommentarer: