torsdag 21 februari 2008

Svärfars födesledag

Började dagen med sen välbehövd sovmorgon... Var så trött när jag gick och lade mig igår. Somnade mitt i grey´s :/ Var helt slut när jag väl la mig i sängen kl 22:30... Sov så gott i natt :) Och i morse var det så skönt att ligga kvar i sängen och höra när Robert låste dörren när han gick :P

Har jobbat lite idag med... Elisabeth kom förbi jobbet med sin nya hund. Så söt den var :P Vi snackade lite skit.

Efter jobbet åkte jag hem och slog in lite traderapaket. Sen tog jag bilen till whilly´s och Blomsterlandet. Åkte även förbi ICA.... Sen hem igen... När jag kom hem lagade jag lite nudlar. Började städa lite och diska. Vart fint :)

Gjorde mig i ordning och tog bilen hem till Roberts farfar för att hämta honom :) Vi skulle åka till Karp, då svärfar fyller år idag.
Vi kom dit 5 min tidigt. Vi brukar alltid komma så sent, så det var ju bra att vi passade tiden någon gång :P Skyller på att det var för att Robert inte var med. Hehe. Hon kom lite senare typ 10 min efter oss, få att han hade varit i Kalmar. Gustav kom förbi med sin mor med för att fira svärfar. Kul att se honom :) Det var mycket trevligt ikväll. Och ingen av oss spillde något :P Hehe, men jag lyckades att ta fel tallrik. När vi fikade med tårta, så tog Robert min av någon anledning, så jag råkade ta hans momors :P Knasigt värre :P

Nu kan jag äntligen få lite lugn i kroppen igen...Har kommit på vad det är för fel i munnen nu. Jag måste ha borstat för hårt i munnen, så tandköttet har åkt upp en bit och det är det som känns så konstigt... Hoppas det går ner igen bara... Får borsta försiktigt :) Håll tummarna nu! Orkar inte med mer problem nu...

I morgon är jag ledig :) Skönt det!

Puss och hej!

Inga kommentarer: