fredag 15 februari 2008

Äntligen fredag!

Idag var jag ledig :) Skönt som tusan... Så jag tog sovmorgon. Gick upp och duschade. Sen gick jag bort en sväng till Jenny. Vi snackade lite skit hemma hos henne och gick ut och gick en sväng. Det var uppfriskande och skönt.. Fint väder fast kallt :/

När jag kom hem bakade jag lite muffins med hallon och dumle :P De blev jättegoda! Efter det kom Roberts söta farfar hit en sväng. Vi fikade lite och skrapade lite trisslotter :) Jag vann 50 kr och Roberts farfar vann 25 kr ;)

Efter att han gått så lagade vi lite mat. Det blev köttbullepytt idag :) Sen skjutsade jag Robert till stan och åkte hem. Gick hem och hämtade chokladkakan och tog med den hem till Eva och Morbror :) De tyckte den var jättegod... Var kvar där en stund och gick sedan hem för att äta en kvällsmacka och ta kalium kapseln...

Sitter här nu och tar det lugnt. Robert ringer väl sen när han vill komma hem :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: