torsdag 7 februari 2008

Ingen vanlig torsdag

Sov halv bra i natt med... Drömmer fortfarande sådär osammanhängande :/ Skumt... Gick upp skapligt och åt frukost.
Tog på mig och gick först bort till mamma och hämtade lite pengar och sedan mötte jag Eva på vägen till dem. Hon var ute och gick med Mitzy.

Vi gick hem till dem och fikade lite och pratade skit :)Hon badade Mitzy under tiden... Stackars hud, så eländig hon såg ut. Sen efter badet fick hon värdens damp och sprang runt som en liten antilop och korvade mattor :P Sen gjorde Eva sig i ordning. Vi gick hem till mig. Robert skjutsade henne till hunddagiset och mig till Olle.

Väl när jag kom in så kände han igen mig :) Kuligt det där... Sen började han med behandlingen. Det var samtidigt skönt. fast han gjorde ett moment som gjorde riktigt ont. Han petade på mina muskler i käk lederna :S Fy så ont det gjorde. Jag låg dubbelvikt på brittsen :( Men det gick över sen... Han kom fram till att jag måste dricka extra mycket och sen hade min kropp brist på Kalium.
Så jag köpte en burk med kapslar av honom. Sen skulle jag även titta mig i spegeln varje dag och säga: Jag älskar mig, det kommer bli en fin dag. Spännande det där... Hur som så skulle han kunna lindra mina sumptom iallafall. Och jag är glad om jag slipper äta den andra äckliga medicinen. :) Ska tillbaka till honom om tre veckor :)

När jag kom hem mötte jag Erik precis utanför. Jag lagade mat. Spagetti och köttfärsås :P
Efter det bakade jag och Erik lite... Chokladmuffins med hallon, chokladbollar och kladdkaka med chokladglasyr och vispgrädde :P
Bli ganska mätt på choklad nu :/

Sen har jag inte gjort så mycket mer... är trött och min käke ömmar lite... Men jag är nöjd med dagens aktiviteter :)

I morgon är det jobb igen. Ska vara på dag verksamheten.

Puss och hej!

Inga kommentarer: