onsdag 6 februari 2008

Onsdag

Idag har det varit en mindre bra dag :/ Kände mig lite konstig när jag gick upp i morse. Sov dåligt i natt med, drömde en massa olika saker efter varje gång jag vaknade... På jobbet gick det bra. Det var mindre kul att cykla i regnet och rusket som var i morse... Åkte hem och åt frukost. Efter den kom den där hemska tröttheten :S Jag låg i soffan och frös som en giraff... Låg där och hackade tänder tills jag fick ork att gå upp och hämta täcket i sovrummet.

La mig ner i soffan igen och sov i en timme... Mådde inte bättre när jag vaknade :S Snarare tvärtom. Tog febern. Min vanliga temp ligger på 36,5 och nu var den på 36,9 :( Är de där lederna som spökar. Har haft ont i nyckelbenen och handlederna ett par dar nu.. Och jag som skulle tränat och allt. Robert följde med mig en sväng till högö och sen till ICA där vi köpte frukt för att göra fuktsallad ikväll. Så jag fick ju en liten promenad iallafall :D

När vi kom hem lagade jag mat. Fisk, potatismos och sås :P

Ikväll blir det mys vid tv:n och fruktsallad :D

I morgon ska jag till Olle, kinesiologen :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: