måndag 18 februari 2008

Huvudvärk

Idag har jag jobbat. När jag kom hem kom den snälla brevbäraren och lämnade tre paket :) Och allt satt som ett smäck :P

Jag och Robert åt lite lunch och sedan tog vi på oss och gick ut en promenad :) Det var mysigt.. Vi tog några kort med.

Sen kom Emma hit och jag fixade hennes hår. Vi gjorde en hårförlängning.... Det var svårt i början men sen gick det :) Hoppas det blev bra...

Efter det lagade jag mat. Färsbiffar, potatis och sås :P Inte helt fel... Bosse kom hit en sväng med och vi glodde på film. Vi tittade på barnfilmen Herkules. Den är bara för söt :P Men jag blev typ jättetrött i mitten av filmen och somnade ett par gånger... Sen fick jag ont i huvudet... Och har det fortfarande :/ Hoppas det går över.. Får väl lägga mig lite tidigare... Har ju sovmorgon i morgon med :)

Nu sitter jag och tittar på cityakuten. Funderar på att fixa en kvällsmacka i pausen :P

Tänderna är fortfarande knepiga :/ Vill att det ska gå över nu! Behöver inga fler problem nu!

Puss och hej!

Inga kommentarer: