tisdag 19 februari 2008

Suck...

Har vaknat ett par gånger i natt av att jag har haft ont i huvudet... Kändes som att det strålade ner i nacken... :S Vaknade lite innan väckarklockan ringde... Hade fortfarande ont i huvudet :( Tog en panodil forte...Gick upp och åt frukost. Gjorde mig i ordning och åkte bort till jobbet. Skulle börja med att städa hos en tant... jag lyckades att ramla över dammsugaren när jag dammsugade, min lilla klant :P Såg nog rätt kul ut :)

När jag kom hem tog jag det lite lugnt... Sedan gick jag över till Eva och Morbror. Det åt pizza när jag kom :P Vi pratade lite skit och sedan gick jag hem...

När jag kom hem så lagade vi lite mat. Varma mackor i ugnen :P Smakade bra... Sen har jag inte gjort så mycket mer idag...

Det med tänderna har inte gått över än... :S Så jag funderar starkt på att ringa i morgon :( Vill egentligen inte... Men jag har nog inget val snart...

Puss och hej!

Inga kommentarer: