tisdag 5 februari 2008

Fettisdag

Idag har jag varit ledig :) Skönt som tusan... På förmiddagen ringde jag till medicinmottagningen och bokade telefontid till min läkare. Hon ska ringa på måndag :) Som tur var så var det min sköterska jag pratade med och jag slapp ta cellgiften på torsdag :) Yeay :P

Kl 13 kom Jossan hit. Vi gick en promenad och snackade lite skit :) Hon är så snäll hon :P

Efter det så åkte jag och Robert en sväng till kvantum. Jag postade tradera paket och så handlade vi. Vi köpte semlor med :P
När vi kom hem så lagade vi mat. Hemmagjord pizza. Försökte göra min favvo, men den var långt i från lika god :( Varför såldes min favvopizzeria för? suck... saknar min smålandspizza :/

I kväll har jag mest tagit det lugnt...

I morgon är det jobb... Jag vill att det ska bli torsdag, då jag ska till Olle :D


Puss och hej!

Inga kommentarer: