måndag 25 februari 2008

Monday

Sov illa i natt igen :S Var på toa nästan varje timme... Och senare kl 7 ringde Roberts mobil med larmet. Och han znoozade varje timme fram till kl 9. Blir lite trött på honom, när man faktiskt har sovmorgon :P

Gick upp kl 9 i allafall och åt min frukost. Gjorde mig i ordning och åkte bort till jobbet. Fick städa lite idag... ramlade inte på någon dammsugare idag ;) Däremot när jag skulle äta lunch, så spillde jag ut lite yogurt på bordet och paprikan på smörgåsen rymde och hoppade ner på golvet :P Så det kan gå.. Hehe

Efter det åkte jag hem. Drog en sväng till Morbror och Eva. Blev helt påhoppad av Mitzy och Sharas. De var så gosiga så...
Blev medbjuden hem till Tess och Tommy. Ville ju se deras lilla nykomling i familjen :) Han var så söt så lilla Melwin :P Skrek inte så mycket heller... Blev bjuden på kakor och tårta :P

Efter det traskade jag hemåt. Robert stod och skar kyckling när jag kom hem... Så jag började koka ris och han fortsatte laga kycklinggryta :P Duktigt av honom... Och den var god :P

Sen kom Pannkakan förbi en sväng och vi pratade lite skit :) Sen har jag inte gjort så mycket mer... Funderar på att ta mig en kvällsmacka snart...

I morgon ska jag till Olle igen :D Hoppas det går bra...

Puss och hej!

Inga kommentarer: