lördag 16 februari 2008

Hatar tänder!

Sov länge idag... Gick upp och åt frukost. Grejade lite och gjorde mig i ordning för att gå ut och gå med MItzy. Ringde Eva och sa att jag var påväg. Mitzy och jag promenerade tydligen i ca 40 min. Men det var så skönt. Blå himmel och fåglarna kvittrade :)

När jag kom hem tog jag det lite lugnt... Sen gick jag över till PM en sväng. Vi fikade lite. Jag hade med mig lite av muffinsarna jag bakade igår :P Han tyckte de var goda. Mamma ringde medans jag var där, så jag pratade lite med henne. Hon hade det bra hos Sofia. :)

Sen när jag kom hem därifrån så gjorde vi oss i ordning och tog bilen till affären och sedan till Corner. Vi hann precis beställa när det flög in en buss full med hockey spelare... Vi fick vår mat och skulle precis hugga in, då min hamburgare plötsligt fick liv och hoppade ner på golvet... Suck.. Gick bort till kassan och frågade om jag kunde få en ny... Och det fick jag :) Medans jag stog där, så fick jag syn på min bror. Han var där med sin flickvän och kompis :) Kul och se dem... De satte sig vid vårt bord och åt :P

Bosse kom bort till corner med.. Så han följde med oss hem. Och nu har vi suttit och flottat chips med dipp och läsk till en film... Känner mig precis proppmätt :/

Sen kände jag att det känns som att det sitter fast nått mellan tänderna :S Det spänner och håller på.... Faan vad jag hatar tänder! Kan det aldrig bli bra snart... fattar inte... Vill bara ha en normal mun igen utan en massa bekymmer och problem...
Känns inte kul att gå runt med ont i magen hela tiden och ångest som bryter ut på kvällarna som gör min panikslagen. Har inte varit en kväll nu som jag inte gråtit och fått panik nu på över två veckor. Orkar inte ha det såhär... Men jag är ändå så himla rädd för att gå till tandläkaren och dessutom kostar det en massa pengar :S

Puss och hej!

Inga kommentarer: