måndag 4 februari 2008

I will survive

Mår så mycket bättre idag i psyket :) Har jobbat idag... Följde med min tant till öron näsa hals idag. Hon är så söt :D
Efter jobbet gav jag mig ut och gick en sväng med Jennica. Både skönt och trevligt :)

Efter det så åkte jag till Jenny, Anders och Oscar. Är alltid lika mysigt och trevligt :P Jenny bjöd på en riktigt god kladdkaka med glasyr och grädde :)

När jag kom hem lagade jag mat. Blev grönsaks soppa idag :P

Har förresten ringt Olle, kinesiologen nu. Fick en tid redan på torsdag kl 14. Hoppas verkligen att han kan fixa nått eller åtmindstånde lindra smärtan lite. Jag är positiv till det iallafall :) Och dyr var han inte.. Trodde han skulle gått upp i pris sen vi var där för några år sen, men icke :)

Måste gnälla av mig lite... Har fått ont i mina stackars handleder nu... och i dag började det i nyckelbenen med :/ Är sjukdomen som gör sig påmind :S Mitt muskelfäste har svullnat upp ännu mera idag... Hoppas det är övergående. Får ta och bli värmedyna i natt.

I morgon är jag ledig :) Ska bli skönt och ta det lite lugnt... Blir nog en promenad med Jossan på förmiddagen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: