fredag 22 februari 2008

Storm och regn

I natt sov jag illa :/ Och vaknade kl 8 och kunde inte sova längre... Typiskt när man har sovmorgon :( Hade ont i tänderna idag...
Åt bara lite yogurt till frukost och mitt äckliga svampmedel... Blää

Gick hem en sväng till Eva och Morbror och pratade av mig lite. Eva skulle till stugan med barnen och Mitzy. Bara det inte händer nått när de är där. Skulle ju bli storm idag. Nu blåser det för fullt och har börjat regna :S

När jag kom hem från Eva och dem, så gjorde jag mig i ordning och vi åkte till kvantum och fikade, därefter åkte vi till bolaget och köpte dricka till i kväll. Det är ju fest hos Bosse i kväll :) Blir nog trevligt tror jag.

Har fått syn på att jag har hela övre raden i käken full med blåsor :S Kan ju vara det som gjort ont med :( Uscha! Jävla medicin, kan den inte bara gå ur kroppen snart... Jag vill att mina tänder ska kännas som förut...

Puss och hej!

Inga kommentarer: