tisdag 12 februari 2008

Livet är en enda tandfråga

I dag har jag jobbat lite. Fick städa lite innan jag åkte hem. Lite roligare att göra nått ordentligt tycker jag :)

När jag kom hem från jobbet ringde jag upp tandläkaren och frågade om mina tänder.... Sköterskan sa att huden inte kommer åka upp på tanden igen :/ Men att det inte var något farligt, det enda är att jag kan få lite ilningar i tanden. Sköt och veta :) Hon tyckte att jag skulle prova ta munvatten igen i en vecka mot tandköttet... Hoppas verkligen att det funkar... Orkar inte må såhär längre :S Har nog fått en sorts ångest tror jag, för varje gång jag ska borsta tänderna och tar tag i tandborsten får jag hjärtklappning och blir varm.. :( Har fått nått skit i tandköttet på överkäken nu med... Det är alldeles svullet och dant. Det riktigt pulserar :S Hoppas det försvinner med! Jävla skit medicin som startade detta skit!

Kände mig lite trött efter att jag käkat lunch, så jag la mig en timme och sov lite :) Det var skönt det....
Sen åkte jag ner på stan för att käka lite med Jossan. Vi käkade på Kaffe Kannan. Kycklingsallad :P Nice... Sen gick vi lite i affärerna och jag kunde inte motstå att köpa två toppar på rean, så jag gjorde det :D

När jag kom hem ringde jag bort till Eva. Gick över dit en stund och fikade lite och pratade skit :)

I morgon är det APT...

Puss och hej!

Inga kommentarer: