lördag 23 februari 2008

En trevlig lördag

Sov länge idag... var ju hos Bosse igår kväll. Vi hamnade på club9 :P Det var trevligt.

Idag har vi varit ute och gått en massa. Först gick vi hemifrån till onoff, sen vidare till elgigaten. Och sedan tillbaka till onoff, där Robert köpte sig en ny mus :P Sen vidare ner till stan och fikade med Bosse och Agge på Frappé. Trevligt det med :) Efter det gick vi hemåt...

När vi kom hem tog vi det lite lugnt, och sedan beställde vi pizza... Vi tog bilen och hämtade den.
Har nu suttit och smaskat lite :P Det var väldigt gott med pizza idag :)

Jag fick idag en anonym kommentar på min bilddagbok från någon som tyckte att jag inte var nöjd med mycket... Men ni som känner mig vet ju att jag inte alls är otacksam. Min dagbok har jag huvudsakligen för att skriva av mig, då är det lätt att det blir mycket negativt när det är jobbigt. Jag tvingar ingen att läsa min blogg, men jag är ändå tacksam att det finns de som gör det och stöttar mig i det...

Puss och hej!

Inga kommentarer: