söndag 24 februari 2008

En sol i den gråa vardagen

Idag har vi varit en sväng på team sportia och kollat på bikini till mig :) Men ingen passade och de hade inget bra urval :/ Provade panos bikinisar, men det kändes verkligen inte som kvalitet att betala 600 kr för...
Efter det åkte vi ner på stan och hämtade Bosse, för att sedan åka till affären föra att handla taco saker... Gick ju bra tills vi kommer hem och upptäcker att vi glömde handla köttfärsen :P Knasigt värre...

Så jag och Bosse gick en lång promenad, en riktig omväg till affären, men vi behövde motionen :P Vi gick in på affären och köpte lite köttfärs, och jag fick syn på att de hade nektariner :) Trevligt.. Köpte på mig några stycken :)
Gick förbi mamma en sväng med. Morbror Jörgen var där :) Vi fikade lite... fick lite frön att plantera i vår :P Ska bli trevligt.

Nu har vi mosat i oss tacos och är mätta och belåtna :P Robert diskade och Bosse gjorde chokladpudding och jag grädde, som vi ska äta sen :) Var länge sen jag åt chokladpudding.

Åh, är så grymt sugen på att flytta till hus nu! Tänk att få inreda precis hur man vill och göra om :P Så kul :D Vi får se hur det blir i höst. Bara Robert får jobb så är det fritt fram sen :P

Mina blåsor i munnen gör ont :/ Och jag tänkte att jag ska ringa och rådfråga tandläkaren vad jag kan göra för att de ska försvinna. Blir ju typ 5 gången denna månaden som jag ringer :P Haha

I morgon är det jobb...
Puss och hej!

Inga kommentarer: