fredag 8 februari 2008

Fredag

Fick lite sovmorgon idag :) Var på jobbet strax efter kl 9:30... Skulle vara på dagverksamheten idag. Och det gick jätte bra :)
Mysigt med de gamla :)

Efter jobbet tog jag det lugnt, skulle ha tränat, men jag orkade inte... är fortfarande trött sen i går... Har även ont i munnen i käk lederna. De är svullna sen Olle var där och petade :/ Men det kommer väl bli bättre med tiden det . har tagit mina två första kaliumtabletter idag med :)

kl 17 följde jag med Erik och kollade ut ett par nya bågar till hans glasögon :) Alltid kul att vara smakråd :P
Efter det åkte vi till Whillys. Bosse följde med :) När vi kom hem lagade vi lite mat. Vegsnitzel, potatisskruvar och pepparsås :P
Mumsigt värre :P

Sen blev det lite film och gotte från igår :P Vi kollade på Stardust. Sjukt bra film :D

Har haft lite ont i lederna idag med :/ Sen så har jag upptäkt en sak med min mun... Jag har som en sträv yta, fast bara på två kind tänder på överkäken på hö och vä sida... vad det nu ska vara? Går inte bort trots att jag borstar och är nogrann :S Blir så less på detta med tänderna nu! Orkar inte med mer nu :( Vill egentligen inte gå till tandläkaren, man jag känner snart att jag inte har något val :( Vill bara att han ska säga att allt är normalt i munnen... Men frågan är? Är det det? Suck! Får panik!!!!!!

Puss och hej!

Inga kommentarer: