lördag 2 februari 2008

Förtvivlad!

I kväll är det fest... Och jag sitter här och gråter som en tok... :S Tog munvattnet jag hade sist jag hade tanköttsproblem. Och det började svida nått fruktansvärt på tungan. Det har det aldrig gjort tidigare... Och hela natten och nu med när jag har ätit frukost, vad nu det ska vara?

Läste bipacksedeln till cellgiften.. Det stod att det kunde ge lymfom. Kollade upp vad det var.. Och det var cancer i lymfkötlarna.. herregud! Ger de mediciner som kan ge cancer! Vilka idioter! Det stod även att sånt kan växa fort och uppstå.. Tänk om det är det jag har??? Har ju sår i tandköttet och tror nog mer att det är så och inte tandköttsinflammation... Och det stod att cancer i lymfkötlarna ger småsår i tandköttet som inte går över på 4-5 veckor... Visseligen ahr jag bara haft detta i tre dar, men ändå...

Blir så jävla trött på att det är helg! Finns ingen vettig människa att få tag på om dessa problem. Ingen kommer kunna svara på vad det är! Kommer få ta 100 prover och läskiga undersökningar för att få veta vad det är för skit!!!!!!!! Jävla idioter! Skulle aldrig börjat äta denna jävla medicin!!!!!!


Jag får världens panik!!!!! Vill bara dööööööö....

*gråter*

1 kommentar:

Vinterblek Design sa...

Men herregud, medicin med risk att få cancer av?! Hur sjukt e inte det då!
Jag hoppas verkligen du får svar på alla frågor snart så du slipper gå och vara orolig gumman! Tänker på dig!!
Puss o kram Jennica