onsdag 20 februari 2008

Tråkigheter

Idag har jag jobbat... När jag kom hem kändes det som att hela världen skulle gå under :/ Mådde inte bra alls... Tycker det med tänderna är jobbigt fortfarande... Men jag tog mod till mig och ringde tandis... Men han var ledig hela veckan... Men sköterskan sa att jag kunde komma bort så hon kunde kolla lite... Jag tog bilen och åkte dit alldeles ensam... Inte likt mig precis... Då jag är så rädd...

Väl där så låg jag i stolen och hon grävde med små pincetter och med tandtråd... Hon upptäckte ganska snart att jag har väldigt trångt mellan tänderna och fick hämta en smalare tråd :/ Men efter ett tag konstaterade hon att det inte satt fast något och att tänderna såg jättefina ut. Hon kunde inte se nått i tandköttet heller... Skumt.. Men visst det är ju bra det :) Men jag undrar vad det är för något... Efter en stund utbrast hon: Men du har ju svamp på tungan... va? tänkte jag... Tack för den tänkte jag... Räcker det inte med all skit som redan brutit ut på mig... Frågade om hon ville ha betalt, men hon sa att det behövdes inte... Snäll :) Jag såg det lite som terapi med :) Det kändes faktiskt lite annorlunda, jag var inte lika rädd...

När jag kom hem ringde jag vårdcentralen och fick en tid nästan direkt... Åkte dit och de konstaterade mycket riktigt att Hannah har svamp i munnen :S Så jag fick nått mungegga att spruta in i munnen med en spruta... Fy vilken läskig konsistens det var :/ Jag ska ta det 4 gånger om dagen i 2 1/2 veckan nu :( Hoppas skiten går över nu...

Sen lagade vi mat: Fisk, potatis och citronsås :P

Efter det gick vi på nått infomöte med riksbyggen om soppsortering... Inte för intressant precis :/

Nu sitter jag här och väntar på att Grey´s ska börja :)

Är orolig endå för tänderna :S Vad det ska vara för skit? Varför det känns så obehagligt att bita ihop? suck... Hoppas skiten går över... Annars kommer jag oroa mig till döds :(

Puss och hej!

Inga kommentarer: