onsdag 27 februari 2008

Guld och gröna skogar

Var ledig idag :) Skönt som tusan... Skönt att bara få ligga kvar i sängen och lyssna när Robert går upp och när han går och låser dörren. Sov till kl 10 ungefär och sedan gick jag upp och åt frukost. Städade lite och grejade här hemma. Åkte bort till Ica för att posta lite paket. Och där mötte jag min käre far... var typ 2 år sen sist. Han stannade och pratade med mig. Kände mig alldeles glad inombords. Han frågade hur det var och jag berättade allt för honom. Han verkade förstå att jag inte haft det så kul senaste tiden...

När jag kom hem fortsatte jag med städandet och tvättandet. Eva kom förbi en sväng och vi pratade lite skit :) Senare kom även Bosse hit. VI lagade till lite middag. Vegsnitzel och pommes med sås :P Var inte helt fel... Min bror ringde lagom till maten och frågade om han fick komma en sväng. Och det gjorde han :) Trevligt.

Har hostat lite idag och har blivit hes :/ Låter rätt kul :P Som att jag käkat krita eller något. Haha..

Känner att jag börjar bli lite osäker på någon... Har smsat, skrivit på msn men ingen svarar... varför? Skumt... Något håller på att hända. Det känner jag :( Känns inte så kul... Men är det så, så är det bara att låta det vara...

Puss och hej!

Inga kommentarer: