söndag 17 februari 2008

Söndag

Idag har jag mest plockat och fixat lite här hemma... Tog en sväng till ica och köpte frimärken för att posta två paket...

Mina tänder fortsätter att bråka med mig... Kan det aldrig bli bra? suck... Igår kändes det verkligen som att det satt fast något mellan tänderna, och jag försökte pilla bort det, men lyckades inte. Tog både tandtråd och tandpetare... :( Och idag gör det ont...Värker och spänner... Kanske bara är en inflammation mellan tänderna...? åhh! Blir tokig på allt snart... Försöker verkligen att inte tänka på det, men det är inte lätt när man känner det hela tiden :/

Lite tråkigt att tänderna ska vara sånt bekymmer med... När jag har en hel kronisk sjukdom som är jobbig med... Men jag känner att sjukdomen är inte så svår, som tänderna :S Vill bara kunna känna mig helt bra någon gång :(

Puss och hej!

Inga kommentarer: