tisdag 26 februari 2008

Kinesiologins konst

Sov inte bra denna natten heller, denna gång för att någon satt uppe hela natten :/ Robert bad om ursäkt... Har svårt att sova när han sitter uppe länge, för det är lampor tända och så. Denna gången hade han tv:n på med så jag hörde den... Jag vaknade till en sista gång när han sa godnatt och strök mig på kinden och över håret :) Sen sov jag gott till kl 6 :P

Gick upp vid kl 6, och gjorde mig i ordning för jobbet. När jag gick upp kände jag hur det högg till i bröstryggen och jag knappt kunde andas... När jag sedan reste mig upp ilade det till i höften med :S Men jag försökte ignorera det lite och försökte röra mig som vanligt... Tillslut gick det över... Kom dit ca 6:45... Det var ingen där.. sen kom hela bunten. Jag fick tre st vårdtagare att gå till idag och det gick bra, fick till och med chansen att hjälpa Christine på jobbet med :)

Skulle träffa Ann idag egentligen, men hon hade migrän, stackaren.. :/ Så jag åkte hem och grejade lite... Sen åkte jag en sväng med mamma och PM. VI storhandlade på Whilly´s. Skönt att ha det gjort :) Sen tog jag ut lite pengar till visiten hos Olle. När jag kom hem var det dags att göra sig i ordning..

När jag kom till Olle var kl 15.. Och jag hade visst tagit fel på tiden det var 15:15, så jag kom mitt i ett besök han hade :/ Inte lite pinsamt... Men jag gick ut och gick en sväng... När jag kom tillbaka bad jag om ursäkt och han sa att det inte var någon fara.. Han frågade lite hur det hade varit nu sen jag var sist. Och jag nämnde det med munnen och tänderna för honom och min mage... Och då hämtade han nått i sitt skåp och sa åt mig att gapa... han sprutade in nått medel som smakade både surt och salt samtidigt. Jag skulle gruggla och skölja hela munnen och sedan svälja det. Det skulle tydligen vara bra mot inflammationer och sånt. Han var så snäll och jag fick en liten flaska med mig hem, gratis med :) Han sa att det var dyra annars... Sen började han behandla :) Jag kan bara säga två saker: Skönt och läskigt är vad jag skulle säga om vad han sysslar med. Det är skönt när han masserar och sånt, men samtidigt läskigt när han trycker på vissa punkter som gör att jag blir som förlamad och han kan böja hur han vill... Spännande är det med :)

När jag kom hem därifrån så , lagade jag mat. Testade nått nytt från arlas hemsida. Pastasoppa. Det var helt ok :P
Sen har jag även lagt ut nya kläder på tradera igen :) Sen har jag bara tagit det lugnt.

Ett plus i dag är att jag fick en massa pengar i lön och sjukpenning idag :) Är alltid uppskattat. Hehe

Puss och hej!

Inga kommentarer: