lördag 9 februari 2008

Lördag och mys med Eva

Idag fick jag lite sovmorgon :) Skönt... Vi gick upp och åt frukost. Sen fick Robert ett ryck...Han ville åka till materialmännen och kolla på köksmöbler. Vi hittade ett par jättefina, men vi ska nog fundera lite... Är ju ett ganska stort beslut. Vi kommer ju alltid ha dem sen :)

Efter det fick vi för oss att tvätta bilen, så vi gjorde det... Men hon blev inte så jätteren, men det dög så länge. Vi får åka till Karp och tvätta mer nogrannt någon annan dag :)

När vi var klara så åkte vi och handlade lite gott att ha till middag och sen hem.

Väl hemma så fick jag för mig att storstäda lite här hemma. Så det blev väldigt fint. Lagade maten... som blev : fläskfilé, potatiskroketter och nån riktigt god sås :P Vi myste lite...

Sen kom Eva bort med lite Chips :) Vi satt och pratade lite skit och kollade på gamla musikvideos på youtube. Sen slog vi på filmen :) Och Robert åkte i väg till Bosse.
Sen pratade vi lite skit till efter filmen :)

En mycket lyckad kväll :D

Och tänderna är bättre idag... Läste någonstans att om man åt mycket citrusfrukter kunde man skada emaljen.. Kanske inte är så bra att äta 1 kiwi till frukosten varje morgon :/ Och sen är jag ju fortfarande lite orolig över tandel längst bak som jag hade sår i tandköttet på förra veckan... tandköttet har åkt ner en bit :S Hoppas det hoppar tillbaka....
Har haft lite ont i bröstryggen idag...men det har gått bra endån... Längtar sååå till jag kan få klartecken från min läkare att sluta med cellgiften.. Pallar det verkligen inte!

Puss och hej! Bo du är bäst! :D

1 kommentar:

Anders Carling sa...

Jadu, står det på internet så måste det vara sant.

/me vandrar iväg i gryningsljuset och letar efter aftonstjärnan, precis som på tvn.